onsdag den 11. januar 2012

Velkommen til min blog, der omhandler min rejse til Australien.

Jeg hedder Leise og læser en professions bachelor som pædagog på UCSJ Roskilde, og er nu på 6. semester.
Som en led i min uddannelse, har jeg valgt at bruge mit 6. semester på at rejse til Brisbane, som er en del af Queensland i Australien, hvor jeg skal være i praktik på Petrie terrace state school, som er en skole for børn med forskellige psykiske vanskeligheder. Jeg rejser d. 26. januar 2012, sammen med Line og Fuad, som er studerende på samme årgang som jeg.
Der vil løbende komme opdateringer i form af indlæg og billeder, som folk er velkommen til at kommentere på ;)

Husk at kig under siden "de første dage i Brisbane", hvor jeg vil updatere ofte.


                         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar