søndag den 5. februar 2012

I dag har Line og jeg været i Lone pine Koala sanctuary, hvor vi har set koalaer, kænguruer, diverse øgler, fugle, krokodiller, næbdyr, emuer, tasmansk djævel og en Wombat. Et meget spændende sted, med mange smukke dyr. Vi startede med at holde en koala og fik taget et super godt billede.


Det har været 33 grader i dag, så vi har haft det meget varmt, men det var en super dag at være i dyrepark på. Dyrene bliver behandlet utroligt godt, og de kører et avlsprogram på Koalaerne - tror det er for at øge bestanden, men det fik vi ikke helt fat i. Det var en speciel oplevelse, at være så tæt på dyr, jeg aldrig har rørt, men det var skønt at prøve.
Vi havde lidt besvær med at finde den rette bus derud, så vores dag startede lidt forvirrende, men vi kom derud  ;)

Da vi kom hjem, tog jeg en svømmetur i poolen - det eneste jeg tænkte på, fra vi forlod dyreparken til vi kom hjem ;) Vi fandt ud af i dag, at vi satte pris på, at bo så tæt på skolen, da vi synes det var ret besværligt at komme rundt med bussen. Så vi lever med firben, lidt edderkopper, kakerlakker osv, men har tilgengæld en pool. Jeg tror at min fobi overfor edderkopper og kryb, bliver mindre og mindre for hver dag der går, så det må da siges at være en personlig sejr.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar